VAN GEDACHTE VERANDERD?
ANNULEER OF RETOURNEER JE BESTELLING
Download het retourformulier
Zijn je artikelen helaas niet naar wens? Geen probleem!
De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig mag nadenken over je aankoop. Ben je niet tevreden of past het niet, dan mag je binnen de zichttermijn en indien de artikelen in goede staat zijn, de artikelen naar ons terugsturen.
Retourvoorwaarden
Op artikelen die je koopt bij OnlineSchoenenWinkel.nl of SchoenenOutletOnline.nl geld een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.
Meerdere artikelen in één bestelling? Dan heb je wellicht geluk: Het is namelijk bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je als consument alles hebt ontvangen. Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij als consument altijd recht hebt op de maximale zichttermijn.
Het artikel zit in de orginele verpakking en is onbeschadigd (voor zover mogelijk).
De schoenen zijn niet gedragen en het label of de sticker zit er nog aan (voor zover mogelijk).
Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Cadeaubonnen en kaarten
Je kunt je bestelling (of een deel van je bestelling) binnen 14 dagen retourneren. Het stappenplan beschijft duidelijk hoe de artikelen geretourneerd moeten worden. Lees snel verder:
Bij bestellingen vanaf €50,- is retourneren gratis. (Mits je de bestelling binnen de gestelde retourtermijn retourneert en gebruik maakt van het bijgevoegde retourlabel.) Bij een retourzending van een bestelling onder de €50,- rekenen wij €5,- aan retourkosten. Deze worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Vanaf 1-12-2021 rekenen wij een kleine retourbijdrage van €2,95 voor Sale en Outlet artikelen (afgeprijsde artikelen). Dit bedrag zal automatisch op de terugbetaling worden ingehouden en hoef je dus niet te betalen bij het PostNL servicepunt.
Voor zendingen verstuurd naar het buitenland geldt het volgende: de retoursticker of het antwoordnummer kan in dit geval niet gebruikt worden. Een retourzending vanuit het buitenland is daarom geheel voor eigen rekening.
Als je jouw pakket bij een postNL-punt inlevert, dan adviseren wij om het bonnetje met Track & Trace code goed te bewaren tot jouw retourzending is verwerkt. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.
Op het Retourformulier vind je een etiket dat je uit kunt knippen en op het retourpakket kunt plakken. Daarnaast is ons postadres gelijk aan ons bezoekadres. Je bent dan ook van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen in onze winkel:
ZONNENBERG SCHOENEN
Kerkstraat 10
5411CL Zeeland (N.B.)
Nederland
Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Heb je wel al aan ons doorgegeven dat je het artikel retour zou gaan sturen? Laat dan even iets weten aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat dit op de juiste manier in ons systeem verwerkt wordt.
In alle andere gevallen hoef je niets te doen.
Dat is heel erg simpel: we laten het je weten. Wij mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het pakket teruggestuurd hebt.
Wij doen ons uiterste best om alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Dit gebeurt uiterlijk binnen 5 tot 7 werkdagen.
Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 tot 7 werkdagen het betaalde aankoopbedrag terug te betalen. Mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en de schoenen in de originele doos zitten.
Heb je betaald met een cadeaubon of een andere betaalmethode? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. Wij waarderen eerst de cadeaubon weer op en storten het restbedrag vervolgens op de rekening waarmee je betaald hebt.
>
Garantie >Privacy policy
Klantenservice pagina's
Bezorgen
Winkel
Service en Contact
Veel gestelde vragen
Veiligheid en Privacy
>Disclaimer
>Cookiebeleid
>Actievoorwaarden
>Algemene voorwaarden