Dit is de Outlet Shop van www.OnlineSchoenenWinkel.nl

Online schoenen winkel
0
Uw winkelwagen
€ 0,00  |  Bestellen

contactgegevens


EMAIL

info@onlineschoenenwinkel.nl
Stuur Zonnenberg een e-mail


BELLEN

0486 45 12 03
Bel met Zonnenberg


FACEBOOK

@Zonnenbergschoenen
Zonnenberg op Facebook



INSTAGRAM

@Zonnenbergschoenen
Zonnenberg op Instagram


   * klantenservice op werkdagen geopend van 09:30 tot 17.30

  

Klantenservice pagina's

Garantie en Retouren

>Garantie
>Retouren

Veel gestelde vragen

>Veel gestelde vragen

Veiligheid en Privacy

>Privacy policy
>Disclaimer 
>Cookiebeleid
>Actievoorwaarden
>Algemene voorwaarden

 

 

 Veelgestelde vragen


Over Zonnenberg Schoenen


Ja, graag zelfs. Je kunt hiervoor mailen naar info@onlineschoenenwinkel.nl.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Contact & Openingstijden


Zonnenberg Schoenen
Kerkstraat 10 5411 CL Zeeland (Noord-Brabant)

Tel: 0486 45 1203
Email: info@onlineschoenenwinkel.nl

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Ma: Gesloten
Di: 09:30 - 17:30
Wo: 09:30 - 17:30
Do: 09:30 - 17:30
Vr: 09:30 - 20:00
Za: 09:00 - 16:00
Zo: Gesloten

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Ja, dat kan zeker. Alle items die aangeboden worden via de online shop zijn daadwerkelijk op voorraad in de winkel van Zonnenberg Schoenen. Noteer voor de zekerheid het artikelnummer, zodat het personeel de schoen snel voor je kan pakken.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Heb je een klacht? Stuur dan een email naar info@zonnenbergschoenen.nl. Meestal vragen wij je het betreffende artikel retour te sturen of langs te komen in de winkel. Wij zullen je klacht beoordelen, mits deze gegrond is, een passende oplossing bieden.

Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Bestellen


Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Een product of maat kan (tijdelijk) uitverkocht zijn op de webshop. Afhankelijk van onze voorraad wordt dit product online weer aangevuld. Houd voor de actuele voorraad de webshop in de gaten. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de winkel (Zonnenberg Schoenen) om te informeren of het product kan worden besteld. Houdt dan het artikelnummer, de maat en de kleur bij de hand.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wanneer je een product hebt gevonden, kies je de maat die je wilt bestellen. Vervolgens klik je op ‘bestel nu’ om het product in de winkelwagen te plaatsen. Je winkelwagen geeft een overzicht van de bestelling. Wijzigen kan hier ook. Vanuit je winkelwagen kun je verder winkelen, de bestelling annuleren of direct de bestelling afronden en betalen. Ben je een nieuwe klant? Dan vragen wij je een account aan te maken. Heb je al eerder iets besteld? Dan log je in met je e-mailadres en wachtwoord.

Nadat je bent ingelogd/je account hebt aangemaakt controleer je of alle gegevens kloppen. Wil je nog iets wijzigen? Dan kun je dat op deze pagina doen. Kloppen alle gegevens? Klik dan op ‘naar de betaling’. In dit scherm kies je de gewenste betaalmethode. Vervolgens kun je de bestelling versturen. Nadat de betaling is voltooid, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


De bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet in behandeling is genomen. Twijfel je hierover? Neem dan contact op met de winkel. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze na ontvangst ruilen of retourneren.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Ja, wij versturen bestellingen binnen Europa. Jouw bestelling zal dan wel iets later geleverd worden. De kosten voor verzending naar het buitenland bedragen €10,-. Wil je een bestelling plaatsen en ben je woonachtig buiten Europa, neem dan contact met ons op om te kijken of de bestelling verstuurd kan worden.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Het kan voorkomen dat mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terecht komen. Check daarom altijd deze inbox. Heb je de email niet ontvangen, neem dan contact op met de winkel voor het antwoord op je vraag.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Mocht het onverhoopt voorkomen dat de prijzen niet gelijk zijn, neem dan contact op met de winkel Zonnenberg Schoenen.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Betalen


Wij bezorgen bestellingen gratis vanaf €50,-, plaats je een bestelling onder de €50,- dan rekenen wij €5,- aan verzendkosten. De kosten voor verzending naar het buitenland (niet Nederland) bedragen €10,-. Wil je een bestelling plaatsen en ben je woonachtig buiten Europa, neem dan contact met ons op om te kijken of de bestelling verstuurd kan worden.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Je betaling verloopt via een versleutelde https-verbinding. Dit betekent dat de verbinding tussen jou en de website gecodeerd is en daarom niet zichtbaar is voor derden. Een veilige betaalomgeving herken je aan het hangslotje onderaan en een URL in de adresbalk die begint met ‘https’. De s staat hier voor ‘secure’.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


iDEAL
iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Deelnemende banken zijn: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Tridos Bank en Van Landschot Bankiers.

Bancontant
Bancontant is een Belgisch betaalschema. Banken die Bancontact-kaarten uitgeven zijn: ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank.

SOFORT Banking
SOFORT Banking is een Europese betaalmethode. SOFORT Banking is beschikbaar in 13 Europese landen. Het is beschikbaar in: Duitsland, Nederland, Frankrijk, Groot-Brittanië, Zwitserland, Italië, Spanje, België, Polen, Hongarije, Tsjechië en Slowakije.

PayPal
PayPal is wereldwijd de meest gebruikte online wallet. Om gebruik te kunnen maken van PayPal koppel je een creditcard of bankrekening aan je PayPal-account. Je zet hier een saldo op en van dit saldo betaal je op de webshop.

KBC/CBC Payment Button
De KBC/CBC-Betaalknop is een online betaalmethode voor de klanten van de KBC en CBC, samen de grootste bank van België. Via de knop betaal je, je online aankopen vanuit je eigen vertrouwde bankomgeving.

Belfius Direct net
Belfius is een Belgische bank. Heb je een Belfius-rekening, dan kun je via deze betaaloptie direct online betalingen doen. Dit gaat via internetbankieren of via de smartphone app.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Online bestellingen verzenden wij standaard via PostNL. In het afrekenproces is het niet mogelijk om te kiezen dat je de bestelling wilt komen ophalen in de winkel. Wil je hier toch gebruik van maken, neem dan contact op met de winkel (Zonnenberg Schoenen) voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling. Wij gaan dan samen met je kijken naar de mogelijkheden.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Verzenden & Bezorgen


Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus zo snel mogelijk contact op met de winkel (04 86 45 12 03).

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een PostNL Track en Trace nummer. Het kan soms gebeuren dat jouw bestelling vertraging oploopt. Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij streven ernaar om bestellingen die zijn gedaan op een werkdag voor 17:00 uur, de volgende dag te bezorgen. Het kan voorkomen dat door omstandigheden een levering later plaatsvindt.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wanneer je niet thuis bent wanneer wij de bestelling willen afleveren, biedt PostNL het pakket standaard aan bij de buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij je aan. Wanneer jij en je buren ook bij de tweede keer niet thuis zijn, vind je een bericht in je brievenbus. Daarop staat dat je de bestelling binnen twee weken op de aangegeven afhaallocatie kunt afhalen.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij streven ernaar dat bestellingen die gedaan zijn op een werkdag voor 17:00 de volgende dag te bezorgen. Echter kan het voorkomen dat er door omstandigheden een levering later plaatsvindt. Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best alles tegelijk te bezorgen. Wij kunnen dit helaas niet garanderen omdat er omstandigheden kunnen ontstaan waardoor dit niet mogelijk is.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Op het moment dat wij jouw bestelling verzenden, krijg je van ons een bericht met een Track & Trace-nummer. Krijg je een foutmelding bij het openen van je Track & Trace-nummer? Dan is de kans groot dat de vervoerder het pakket nog niet gescand heeft. Probeer het de volgende ochtend nog eens. Is je pakket dan nog steeds niet te vinden? Neem dan contact op met de winkel. (04 86 45 12 03)

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij bezorgen bestellingen gratis vanaf €50,-, plaats je een bestelling onder de €50,- dan rekenen wij €5,- aan verzendkosten.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


De kosten voor verzending naar het buitenland bedragen €10,-. Wil je een bestelling plaatsen en ben je woonachtig buiten Europa, neem dan contact met ons op om te kijken of de bestelling verstuurd kan worden.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Ja, wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een Track & Trace-nummer. Met dit nummer kun je op de website van PostNL je pakket volgen.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Ruilen & retourneren


Binnen 14 dagen na ontvangst mag je (een deel van) je bestelling ruilen of retourneren. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, het originele label en/of prijskaartje bevat en in de originele verpakking zit. Je mag het artikel beoordelen en bekijken, mits anders is vermeld. Wij vragen je om het artikel direct na ontvangst te controleren of het onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Mocht dit niet zo zijn, willen wij je vragen om zo snel mogelijk met ons contact op te nemen en dit bij ons te melden.

Wil je een artikel graag retour sturen? Vergeet dan niet het retourformulier in te vullen en mee te sturen.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij storten uitsluitend geld terug als je je online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneert, met inachtneming van de algemene voorwaarden. Retourneren kan per post of in de winkel (Zonnenberg Schoenen). Het bedrag wordt ten allen tijden teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Je ontvang dus géén contact geld van ons terug.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Artikelen kunnen enkel geruild worden tegen eenzelfde artikel in een andere maat. Vul hiervoor zorgvuldig het retourformulier in en voeg deze bij je pakket. Nadat wij je pakket ontvangen hebben, ontvang je het vervangende artikel (mits op voorraad) binnen 5 werkdagen op het afleveradres.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Je kunt je bestelling (of een deel van je bestelling) binnen 14 dagen retourneren. Het stappenplan beschijft duidelijk hoe de artikelen geretourneerd moeten worden. Lees snel verder:

  1. De items dienen onbeschadigd en ongedragen te worden geretourneerd. Voor eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een of andere wijze hebt gebruikt dan dat je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Hier kunnen kosten aan verbonden zitten.

  2. Vul jouw contactgegevens, ordernummer en reden van retour (optioneel) in op het retourformulier dat je hier kunt downloaden (en indien gewenst digitaal kunt invullen). Je kan voor het retourneren ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping maar je bent hiertoe niet verplicht.

  3. Afgeven of verzenden van het pakket:

    • Lever je pakket in in onze winkel. Je kunt je pakket afgeven in onze winkel aan de Kerkstraat 10, 5411CL Zeeland. De kosten voor het zelf afgeven van het pakket in onze winkel zijn gratis.

    • Lever je pakket in bij een postNL-punt. Plak het meegeleverde retourlabel duidelijk zichtbaar op jouw retourpakket. Zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is om verwarring te voorkomen. Retourneren van bestellingen boven de €50,- is gratis. (Mits je de bestelling binnen de gestelde retourtermijn retourneert en gebruik maakt van het bijgevoegde retourlabel.) Bij bestellingen onder de €50,- worden de retourkosten van €5,00 in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

      Vanaf 1-1-2021 hanteren wij een kleine retourbijdrage van €2,95 voor Sale en Outlet artikelen (afgeprijsde artikelen). Dit bedrag zal automatisch op de terugbetaling worden ingehouden en hoef je dus niet te betalen bij het PostNL servicepunt.

      Voor zendingen verstuurd naar het buitenland geldt het volgende: de retoursticker of het antwoordnummer kan in dit geval niet gebruikt worden. Een retourzending vanuit het buitenland is daarom geheel voor eigen rekening.

      Als je jouw pakket bij een postNL-punt inlevert, dan adviseren wij om het bonnetje met Track & Trace code goed te bewaren tot jouw retourzending is verwerkt.

      Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jou.

  4. Lever jouw pakket in bij een postNL-punt en bewaar het bonnetje met Track & Trace code tot jouw retourzending is verwerkt. Het retouradres staat op het retourformulier. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Zonnenberg Schoenen niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs.

  5. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen zo spoedig mogelijk van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat we alle producten of het verzendbewijs van de retourzending ontvangen hebben. Als een product is gebruikt of beschadigd is kunnen wij de kosten voor de waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

  6. Na het verwerken van jouw retourzending ontvang je direct bericht van ons doormiddel van een e-mail. Het aankoopbedrag word altijd teruggestort via een bankoverschijving. Dit gebeurt binnen 4 tot 7 werkdagen.

  7. Ons retouradres is als volgt:

ZONNENBERG SCHOENEN
Kerkstraat 10
5411CL Zeeland (N.B.)
Nederland

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Bij bestellingen vanaf €50,- is retourneren gratis. (Mits je de bestelling binnen de gestelde retourtermijn retourneert en gebruik maakt van het bijgevoegde retourlabel.) Bij een retourzending van een bestelling onder de €50,- rekenen wij €5,- aan retourkosten. Deze worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag

Vanaf 1-12-2021 rekenen wij een kleine retourbijdrage van €2,95 voor Sale en Outlet artikelen (afgeprijsde artikelen). Dit bedrag zal automatisch op de terugbetaling worden ingehouden en hoef je dus niet te betalen bij het PostNL servicepunt.

Voor zendingen verstuurd naar het buitenland geldt het volgende: de retoursticker of het antwoordnummer kan in dit geval niet gebruikt worden. Een retourzending vanuit het buitenland is daarom geheel voor eigen rekening.

Als je jouw pakket bij een postNL-punt inlevert, dan adviseren wij om het bonnetje met Track & Trace code goed te bewaren tot jouw retourzending is verwerkt. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.

Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jou.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Ja, ruilen en retourneren in de winkel kan binnen 14 dagen op vertoon van je retourformulier. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, het originele prijslabel bevat en in de originele verpakking zit. Indien je de retourzending terugbrengt in de winkel wordt het betaalde bedrag teruggestort op de manier waarop je betaald hebt, je krijgt dus geen geld terug in de winkel.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Als je de volledige bestelling retour zendt, dan ontvang je de verzendkosten terug. Als je één of meerdere producten houdt, dan worden de verzendkosten niet teruggestort. Voor het ruilen van producten betaal je onder de €50,- opnieuw verzendkosten, daarboven is de verzending gratis.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Hergebruik het papier van jouw bestelling of verpak de artikelen in een stevige doos of in een sterk papier. Let op: Plak niet de originele doos van de schoenen dicht! Voorzie het pakket van het retourlabel en/of retouradres (dit is te vinden op het retourformulier) en geeft dit af bij een PostNL servicepunt. Vergeet niet het retourformulier volledig in te vullen en bij je retour te stoppen. Het ontbreken van het retourformulier kan het retourproces vertragen.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5-7 werkdagen het betaalde aankoopbedrag terug te betalen. Mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en de schoenen in de originele doos zitten.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5-7 werkdagen de retour te verwerken.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Als je de volledige bestelling retour stuurt, dan ontvang je de verzendkosten terug. Als je één of meerdere producten houdt, dan worden de verzendkosten niet teruggestort.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 

Garantie en klachten


Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@onlineschoenenwinkel.nl. Meestal vragen wij je het betreffende artikel retour te sturen of langs te gaan in onze winkel. Wij zullen je klacht beoordelen en wanneer de klacht gegrond is, je een passende oplossing aanbieden.

Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs!

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Wij maken voor garantie onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten zijn klachten die onstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.

Voorbeelden van gebruiksklachten zijn:
- Slijtage van de zolen, hakken en neuzen
- Kapotte ritsen en stiknaden
- Beschadiging van de hielpartij.

Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met de klantenservice of kom langs in de winkel.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
 


Dit hoort niet. Voorafgaand aan de verzending vindt er altijd een kwaliteitscontrole plaats waardoor we dit proberen te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice via 04 86 45 12 03.

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!